Nasz zespół

Jestem nauczycielem j. angielskiego i geografii z kilkuletnim stażem. Lepiej odnajduję się w uczeniu ludzi dorosłych ze względu na swoją energię. Uwielbiam podróże, teatr, brytyjski akcent i wiersze o kotach Ch. Bukowskiego.

Miłość do języka angielskiego wcale nie zakwitła we mnie tak od razu, szczerze mówiąc nie byłem w stanie go ścierpieć aż do końca przygody ze szkołą podstawową. Te 5 godzin w tygodniu było katorgą nie do wytrzymania. Dopiero po przekroczeniu progu gimnazjum i poznaniu odpowiedniej nauczycielski zobaczyłem jak magiczny potrafi być angielski, jak przyjemnie jest mówić, czytać, używać a przede wszystkim rozumieć angielski.
Obecnie studiuję filologię angielską ze specjalizacją nauczycielską – wierzę, że każdy może nauczyć się języka i każdy jest w stanie znaleźć w tym przyjemność. Chcę być takim nauczycielem / przewodnikiem, który ułatwi poznawanie i operowanie tą, bądź co bądź, trudną wiedzą i zdolnością.
Język otwiera na ludzi, kulturę, świat i emocje których często nie jesteśmy w stanie określić w naszej ojczystej mowie, pozwala nam lepiej poznać nas samych i do tego właśnie chciałbym doprowadzić dzieci. (no, i do paru egzaminów przygotować przy okazji 😊

Pasja do języka angielskiego ma, i zawsze będzie miała, duży wpływ na moje życie. Uczy mnie cierpliwości, pokory i systematyczności. Nauczając kieruję się wiedzą i kilkunastoletnim doświadczeniem. Nie zmuszam do nauki, ale gorąco zachęcam. Swoje metody i materiały, które wykorzystuję, dopasowuję do wieku, zainteresowań i umiejętności uczniów. Lubię ich zaskakiwać.

Hello! Nazywam się Daria, a język angielski od wielu lat jest moją inspiracją. Z radością dzielę się swoją pasją do tego języka i pomagam moim uczniom stawiać pierwsze kroki w jego nauce.

Nikt nie czyta długich opisów, więc postaram się nie zanudzać 😀

Dlaczego (od ćwierci wieku :P) robię to co robię? Lubię kontakt z ludźmi, lubię jak się coś dzieje i lubię patrzeć, jak grupę “rusza”. Nie boję się żadnych tematów, cenię oryginalność, nie cierpię rutyny, ignorancji, biurokracji i czytania esejów z błędami 😉 Wiem, jak ważne jest to, żeby ucząc się być zaangażowanym w to, co się robi (więc, jeżeli ktoś mi w grupie ziewa, wiem, że coś robię nie tak – DLATEGO CZEPIAM SIĘ KAMEREK!. Odnośnie kamerek i w ogóle onlajnu: pandemia ‘20 kopnęła nas w leniwe pośladki i wystrzeliliśmy o kilka, a może kilkanaście lat w przyszłość (welcome to 2035) . Każdy tak zwany kryzys to okazja do skoku naprzód. Chociaż można też narzekać… W takim razie polecam iść sobie do komnaty, zaświecić lampę naftową, wyjąć gęsie pióro i opisać smutki swe na zwoju jakowymś.

Poza tym, lubię uczyć jak się uczyć… się brejnhaki na to mówi, czyli czary mary jak to zrobić, żeby bez bólu się czegoś nauczyć (mnemotechniki, neuropsychologia, właściwe przyzwyczajenia, pranie mózgu, spanie na książce, dobrze…zapędziłem się, żartowałem – nie trzeba wszystkiego brać na poważnie).

Najbardziej lubię pracować z grupami dorosłych i młodzieżą. Nie stronię od kursów bardziej specjalistycznych, na przykład biznesowych. Zdarzało mi się pracować z bardzo ‘dziwnymi’ ludźmi, na przykład jakaś tam telewizja, siły zbrojne, straż pożarna, lekarze, informatycy, maturzyści 😉 i każdy jest na swój sposób super – od każdego ja też się czegoś uczę.

Prywatnie poza angielskim (który przyznaję, uwielbiam), interesuje mnie poznawanie świata (ciągnie mnie wszędzie, ale najbardziej lubię obserwować życie ludzi w różnych krajach, niekoniecznie anglojęzycznych). Poza tym czytam przygodowe I socjologiczne science fiction i fantasy, śledzę ciekawostki naukowe i techniczne, lubię czarny humor, angielski humor i w ogóle humor…

Kłamałem… opis był długi. Ale, jeżeli doszedłe(a)ś do końca, gratulacje.

Swój warsztat językowy miałam okazję doskonalić nie tylko podczas studiów na Uniwersytecie Łódzkim, ale również podczas studiów za granicą, w Niemczech. W Regensburgu uczyłam się pod okiem native speakerów i tam również wyspecjalizowałam się w nauczaniu języka niemieckiego jako obcego, a nowoczesne metody nauczania poznane w Niemczech stosuję na swoich lekcjach. Praca online towarzyszy mi praktycznie od początku pracy jako lektorka – ekran nie jest dla mnie barierą, a przede wszystkim szansą na stworzenie (z pomocą kilku technologicznych gadżetów :)) ciekawej lekcji pełnej treści! Nauka języka to dla mnie przede wszystkim komunikacja, dlatego ogromną uwagę zwracam na poprawną wymowę i rozwijanie słownictwa u słuchaczy.

I have been working at the British Centre for as long as I can remember. As well as being a teacher at the British Centre I am also the team leader of the British Centre’s Cambridge examiners. I am chiefly responsible for the training and quality of their examining. All of this combined guarantees professional exam preparation  and testing at the British Centre. When I am not teaching or training examiners I enjoy English literature, Polish history, and the arts. I am also a keen runner, skier and traveler.

Trener, Coach, Mentor. 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, coachingów i treningów.

Szkolił się w kilku ośrodkach w Polsce i zagranicą. Przeszedł między innymi całą ścieżkę trenerską u Richarda Bandlera (Society of NLP) w Orlando, USA. Dostając wiedzę u samych źródeł natychmiast wdrażając ją w praktykę. Swoje trenerskie rzemiosło i umiejętności Coacha kształcił także u Richarda Bosltada (Transforming Communication) zdobywając umiejętności z zakresu asertywności, komunikacji bez przemocy, negocjacji win-win. Uzyskał u Richarda dyplom trenera i Coacha. Nieobce są mu tajniki Coachingu prowokatywnego, którego uczył się u twórcy tej metody – Franka Farellyego. Kontynuował swoją naukę u Nicka Kempa.

Do grona klientów Andrzeja należą między innymi: Media Markt i Saturn Media (trening sprzedażowy i coaching „on the Job”), Volvo Nova, Honda Park (szkolenie negocjacje i executive, Ergo Hestia (trening motywacji i coaching motywacyjny). Pracował także z osobami z pierwszych stron gazet, politykami. Pracuje z dziesiątkami osób nad ich relacjami, rozwiązując problemy, budując zdrową pewność siebie. Zdaniem Andrzeja wszystko zaczyna się od siebie samego. Najpierw jest wiara w siebie, bo to ona determinuje oczekiwania, oczekiwania determinują akcję. Akcja powoduje to, jak się czujemy. Syntetyzując metody Andrzej wydobywa ze swoich klientów to, co najlepsze.

Prywatnie pasjonat ludzkich możliwości. Uwielbia podróże (najlepiej dalekie) i sport w szczególności siatkówkę.

Jestem finalistką programów wymian .Dzięki znajomości języka angielskiego udało mi się zdobyć stypendium na studia w USA, Grecji i Chorwacji.

Język angielski był zawsze obecny w moim życiu. Zacząłam się go uczyć od 4 roku życia i zawsze był dla mnie pasją. Dlatego teraz studiuję filologię angielską, gdzie mam możliwość zdobywania nowej wiedzy i pogłębienia jej.

Ważne jest dla mnie, aby zajęcia były ciekawe i efektywne, a nie monotonne wkuwanie. Zajęcia prowadzę w pozytywnej i przyjaznej atmosferze. Bardzo lubię dzielić się swoją wiedzą i pomagać studentom w zdobywaniu nowej.

Oprócz języka angielskiego bardzo lubię podróżować. Odwiedziłam już 14 krajów, ale co roku chcę dodawać do tej listy kolejne kraje

Pierwsze doświadczenia w nauczaniu języków obcych zdobyłam podczas praktyk pedagogicznych w ramach studiów w Instytucie Lingwistyki Stosowanej (Uniwersytet Warszawski). Choć w zawodzie lektora języków obcych stawiam dopiero swoje pierwsze kroki, praca ta wydaje mi się bardzo interesująca i rozwijająca. Obserwowanie jak kursanci zagłębiają się w świat języka obcego i odmiennej kultury daje mi ogromną satysfakcję. Podczas zajęć staram się łączyć tradycyjne sposoby nauczania – takie, jak praca z tekstem i rozwiązywanie zadań z gramatyki – z nowszym podejściem do pracy lektora, wprowadzając elementy gier dydaktycznych i wykorzystując materiały dostępne online (np. filmy krótkometrażowe). Ponadto staram się, by kursanci na zajęciach dużo mówili i słuchali „żywego” języka, a także, by rozumieli kontekst kulturowy danego zagadnienia. Oprócz uczenia się i nauczania języków obcych do moich pasji zaliczyć można podróżowanie, muzykę klasyczną i czytanie. W przyszłości w życiu zawodowym chciałabym połączyć trzy obszary moich zainteresowań: nauczanie języków obcych, tłumaczenie i muzykę.

My real reason for becoming a teacher is love, not the love of teaching that came after. I worked in retail for many years but I promised my Polish wife I would move from Scotland to start a new life in Poland and in beautiful Lodz to be specific. In my previous job I had to communicate ideas, roll out new process all the time to a melting pot of a workforce everyday. I found this a challenge at first due to the fact that the staff all had a variety of levels of English , but after I became used to modifying my language life became a little easier. I retrained as a teacher and have loved the job it brings me into contact with lots of different people and I can hear all of the stories they have to tell. I enjoy teaching and I think my classes are fun I am not the most experienced teacher but I bring a lot of life experience. I don’t speak Polish but I am trying to learn and I feel that helps break down some barriers in the classroom as I know how the students feel when trying to learn a new language.

Mam 21 lat i od 4 roku życia uczę się języka angielskiego. Studiuję Fiilologię Angielską oraz uwielbiam podróżować, byłem w Stanach Zjednoczonych przez dłuższy okres czasu, gdzie pracowałem z młodzieżą w anglojęzycznym środowisku. Wyjazd ten pogłębił moją pasję do języka Angielskiego oraz pokochałem pracę z młodymi ludźmi, sprawia mi to dużą przyjemność.
Jestem osobą kreatywną oraz zabawną, interesuje się produkcją filmową.

Jestem z wykształcenia filologiem, slawistką oraz choreografką.
Moja miłość do języka angielskiego oraz kultury brytyjskiej, narodziła się przypadkowo, gdy wyjechałam do Londynu na studia choreograficzne. Obcując na co dzień z językiem w tym barwnym, wielonarodowym środowisku postanowiłam dokształcać się w dziedzinie ustnych i pisemnych tłumaczeń oraz nauczania języka angielskiego.
Rozumiejąc rozterki dorosłych słuchaczy, zaczynających naukę od podstaw lub zagubionych w świecie gramatyki oraz poprawnej wymowy, skupiam się na praktycznej i przydatnej nauce języka.
Posługuje się także językiem serbskim i chorwackim. Moja druga pasja obok języków obcych to balet, taniec współczesny oraz joga.

Absolwentka Kolegium Języków Obcych w Łodzi oraz Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu w zakresie nauczania i tłumaczenia języka francuskiego i włoskiego. Pracuję zawodowo od 19 lat jako lektor i tłumacz. Często korzystam z metody komunikacyjnej, która jest moją ulubioną formą nauczania. Prywatnie uwielbiam podróże szczególnie do krajów romańskich, włoską kawę i francuskie rogaliki. Interesuje mnie również kinematografia. Znam także język angielski na poziomie B2.

Lektor języka angielskiego. Specjalista w zakresie przełamywania blokad językowych oraz prowadzenia kursów korporacyjnych. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, który od ponad dekady z radością dzieli się tajemną wiedzą z zakresu gramatyki języka angielskiego. W wolnym czasie wycina artykuły dotyczące rodziny królewskiej i przeprowadza ich jakościową analizę, by przekazać swoim słuchaczom najświeższe nowinki z pałacu.

Język angielski jest moją pasją od wielu lat, dlatego studiowanie filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim było oczywistym wyborem.

Radość płynąca z interakcji z innymi ludźmi oraz zarażanie ich miłością do języków to główne powody, dla których zdecydowałam się zostać lektorem

języka angielskiego. Uważam, że kluczem do sukcesu w nauce języka jest wyeliminowanie rutyny oraz odpowiednia dawka motywacji i humoru, dlatego na zajęciach uwielbiam wywoływać efekt wow. Postępy i osiągnięcia uczniów dają mi ogromną satysfakcję i chęć do działania.

Doradca, trener zarządzania, coach.

Specjalizacja: zarządzanie strategiczne, zarządzanie sprzedażą, kompetencje miękkie, coaching.

Magister Ekonomiki i Organizacji Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Łódzkiego, stażysta Francuskiego Instytutu Zarządzania, absolwent Studiów Doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Ponad 25 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach zarządczych oraz w organach statutowych dużych i średnich spółek prawa handlowego, w firmach polskich i zagranicznych, w tym m.in.: Boco Polska Sp z o.o., Chemikolor S.A., Complex S.A. , KWB Bełchatów S.A., PGE GiE S.A. , Radio Łódź S.A.
Certyfikowany Project Manager metodyki zarządzania projektami TenStep, certyfikowany Coach ICC (International Coaching Community), doradca biznesowy, coach i trener, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Mars 3C.

W latach 1998-2017 przeprowadzenie szkoleń, warsztatów, seminariów dla ok. 2000 osób, ponad 3000 godzin szkoleniowych, dla klientów biznesowych oraz firm szkoleniowych.
Najważniejsi klienci: KGHM Polska Miedź, PGNiG, Enion Energia Sp. z o.o., PGE GiE S.A., Chemar S.A., Kieleckie Kopalnie Surowców Mineralnych, Koneckie Zakłady Odlewicze, Thermo King, PKO BP, Divers, KABIT, Sarius, MAN Polska, EFL, Orbis S.A., Kresto Sp. z o.o., Fiat Auto Poland S.A., Renault Polska, TP S.A., OFE Dom, OFE Bankowy, Ventra Clima, PZ Kegel Błażusiak, Complex S.A., Lee Cooper, Ministerstwo Rozwoju, Fortech Sp z o.o., Polska Press, Ministerstwo Rozwoju.

Jestem absolwentką filologii romańskiej oraz studiów Master MBA z ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i w Rennes. Posiadam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu, tłumaczeniach, pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi na wszystkich poziomach nauczania.
W mojej pracy najważniejszym dla mnie jest zaciekawienie ucznia spójnymi tematycznie lekcjami, które w płynny sposób łączą naukę gramatyki z odkrywaniem kultury i otoczenia językowego. Na swoich zajęciach wykorzystuję nowoczesne metody nauczania językowego oraz opracowane przez siebie materiały językowe takie jak filmy, gry, reportaże, quizy i zadania multimedialne.
Prywatnie interesuję się podróżami, historią i kulturą Francji i Hiszpanii, publicystyką, filmem, literaturą piękną. Latem relaksuję się w ogródku, komponując rabatki, a zimą dziergam czapki i swetry dla bliskich.

Jestem wychowanką British Centre oraz absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego. Pasję do języka angielskiego zakorzeniło we mnie dwoje wspaniałych anglistów, których miałam szczęście spotkać na drodze mojej edukacji. Nauczanie było dla mnie oczywistym wyborem. Od kilku lat pracuję z dziećmi i czerpię z tego ogromną satysfakcję – ich ciekawość świata i kreatywność działają na mnie motywująco.

Zamiłowanie do języków zaszczepiła we mnie mama, zabierając jako siedmiolatkę na rok do Francji. Tak pokochałam Francję, język, kuchnię, całą kulturę i ich zwyczaje. Wzruszają mnie francuskie piosenki, kocham francuskie kino i “strzygę” uszami słysząc język francuski na ulicy.
Na studiach przyszedł czas na nową miłość. Pojechałam na stypendium do Bari i znowu wpadłam po uszy. Język włoski jest cudownie rytmiczny, wesoły i czysty w brzmieniu. Z jednej strony zupełnie inny, a jednocześnie bardzo podobny do języka francuskiego.
Moja historia zawodowa zaczęła się w 2003 r., gdy pod koniec studiów przyjechałam do Łodzi. Rozpoczęłam współpracę ze Szkołą BRITISH CENTRE, która zaufała młodej studentce i przyjęła mnie do grona swoich lektorów.
I tak od 20 lat nasza współpraca pięknie się rozwija. Tworzyliśmy razem różne rzeczy, od autorskich programów dla dzieci, przez szkolenia stacjonarne dla młodzieży, po zajęcia korporacyjne. Razem przeszliśmy zmiany w czasie pandemii, razem rozwijaliśmy nowe kompetencje na kursach i szkoleniach.
Uwielbiam się szkolić, poznawać nowe narzędzia, które mogę wykorzystać na lekcji, do księgarni językowej wpadam chętniej niż do drogerii 😉
Jestem miłośniczką gotowania, więc na co dzień można u mnie zjeść włoską lasagnę czy francuską tartę, a moim dzieciom opowiadam o codziennych, małych zwyczajach panujących we francuskich czy włoskich domach.

I don’t teach English; I teach in English. My goal is to develop necessary vocabulary and skills for my students to confidently talk about anything with anyone. No topic is off-limit – everything is open for debate and exploration.
I’m dedicated and passionate about integrating real-world context into the lessons. Knowledge should be practical, not just for show. I have experience teaching students of all ages and levels: young learners, advanced teenagers and proficient adults. Everyone is welcome!
I specialize in simplifying grammar and fostering speaking skills, as well as guiding students in writing and reading comprehension. My top priority is to help students succeed both academically and personally.
If that doesn’t convince you, I can tell you that I lived and studied in the USA. I’ve learnt about Physics and the stars, and I also played basketball in college. And yes, I can dunk.

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku filologia angielska ze specjalizacją tłumaczeniową. Obecnie kontynuuję studia magisterskie na tym samym kierunku. W wolnych chwilach eksperymentuję z makijażem, pogłębiam wiedzę o sztuce, a także lubię robić zdjęcia, ale tak naprawdę to w zależności od tego, co akurat wpadnie mi w ręce, moja ilość zainteresowań zdarza się powiększać.

Nauka angielskiego Łódź

Ekonomistka, menedżer z ponad dwudziestoletnią praktyką, członek Kapituły Certyfikacji Menedżerów (Politechnika Łódzka i Klub 500-Łódź), członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej ds. przedsiębiorców, prowadzi Łódzki Salon Gospodarczy.

Absolwentka Akademii Dyplomacji, radna dwóch kadencji Sejmiku Województwa Łódzkiego. Prowadzi szkolenia z zakresu protokołu dyplomatycznego, savoir-vivre w życiu publicznym i biznesie.

Coach (Noble Manhattan Coaching Institute) i mentor z doświadczeniem zwłaszcza w zarządzaniu i w samorządzie gospodarczym (wiceprzewodnicząca Rady Gospodarczej Województwa Łódzkiego, wiceprezes Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej). Specjalizuje się coachingu i mentoringu dla osób zarządzających z firm szkoleniowych, w szczególności szkół językowych.

Szczególnym powodzeniem cieszą się jej warsztaty dla kobiet z zakresu przedsiębiorczości, rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej oraz kształtowania wizerunku (np. na kolejnych edycjach Łódzkiego Kongresu Kobiet, Festiwalu Otwartym Kobiet Aktywnych, festiwalu Łódź Miastem Kobiet, Europejskim Festiwalu Kobiet Aktywnych).