Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych i Projektów Rozwojowych

Zespół BRITISH CENTRE, poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych i Projektów Rozwojowych.
Naszym celem jest długofalowa, partnerska współpraca.

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa organizacja i obsługa kursów językowych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych (przydział lektorów, nadzór nad realizacją szkoleń, rozliczenia projektów).
  • Bieżący kontakt z klientami – budowanie i utrzymywanie relacji opartych na profesjonalizmie i zaufaniu.
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów instytucjonalnych i korporacyjnych.
  • Monitorowanie potrzeb klientów i przygotowywanie dedykowanych ofert szkoleniowych.
  • Pozyskiwanie dofinansowań z funduszy państwowych i unijnych (w tym Baza Usług Rozwojowych, Fundusze Europejskie).
  • Współtworzenie i realizacja projektów rozwojowych współfinansowanych ze środków UE.

 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (mile widziane w branży edukacyjnej lub rozwojowej).
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i prowadzenia projektów.
  • Znajomość zasad funkcjonowania funduszy unijnych i krajowych dofinansowań.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność i kultura osobista.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Bazą Usług Rozwojowych (BUR) lub innymi programami dofinansowań.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • Stabilną i długofalową współpracę w renomowanej instytucji edukacyjnej.
  • Samodzielność i realny wpływ na kształtowanie projektów rozwojowych szkoły.
  • Pracę w przyjaznym, szanującym tradycję i profesjonalizm zespole.
  • Wsparcie merytoryczne przy wdrożeniu oraz rozwój kompetencji zawodowych.

 

📩 Jeśli cenisz stabilność, rozwój i partnerskie podejście do współpracy – prześlij CV na adres: praca@british-centre.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.