JĘZYK ANGIELSKI
- 12 kursów dla dzieci i młodzieży oraz kurs języka angielskiego dla dzieci dwujęzycznych i dzieci nieznających języka polskiego prowadzony przez native speaker of English
- każdy poziom jest realizowany w ciągu II semestrów (jednego roku szkolnego) przy kursie standardowym (2 x w tygodniu), w przypadku zajęć raz w tygodniu poziom jest realizowany na przestrzeni dwóch lat
- kursy przewidują rozpoczynanie nauki w różnym wieku, a jednocześnie zapewniają kontynuację w oparciu o wcześniej zgromadzony zasób umiejętności (tabela kursów)
Wiek | Rozpoczynanie | Kontynuacja | CEFR | Wymiar tygodniowy | Wymiar roczny |
2-4 latka | Kindergarten | A”0” (poniżej A1) Cambridge Young Learners: Starters |
2 x 30 minut | 60 spotkań = 40 godzin lekcyjnych | |
Kindergarten Plus | |||||
4-6 lat | Preschool 0 | 2 x 45 minut | 60 spotkań = 60 godzin lekcyjnych | ||
Preschool | |||||
Preschool Plus | |||||
6-12 lat | Beginner | 2 x 60 minut | 60 spotkań = 80 godzin lekcyjnych | ||
Beginner | |||||
Beginner Plus | |||||
Elementary | A1 Cambridge Young Learners: Movers | ||||
Elementary Plus | |||||
Pre-Intermediate | A2 Cambridge Young Learners: Flyers; Key |
||||
Pre-Intermediate Plus | |||||
Intermediate | B1 Preliminary for Schools |
Program BC KIDS:
- autorski program nauki dla dzieci od 2 do 12lat
- inspirujące i motywujące materiały multimedialne opracowane w ramach NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING – prestiżowego międzynarodowego programu nauczania opartego na wspaniałych filmach, zdjęciach i prawdziwych opowieściach National Geographic
- scenariusze lekcji oparte o metodę zwaną CLIL (Content Language Integrated Learning), zakładającą łączenie nauki języka angielskiego z elementami wiedzy ogólnej z różnych przedmiotów, w tym wiedzy o kulturze innych krajów
- nacisk na rozwój kompetencji niezbędnych do życia we współczesnym świecie (praca w grupach, rozwój technik komunikacyjnych itp.)
- dla młodszych – nauka przez zabawę opartą o naturalne przyswajanie języka
- podejście komunikatywne, wzbogacone o Total Physical Response
- liczne konkursy – indywidualne i grupowe
Organizacja zajęć:
- bezpłatne lekcje pokazowe przed rozpoczęciem kursu
- zajęcia w całości prowadzone w języku angielskim
- doświadczeni lektorzy i native speakerzy
- małe grupy
- elastyczny wymiar zajęć uzależniony od wieku dziecka
- wykorzystanie multimediów i nowoczesnych technik edukacyjnych
- lekcja pokazowa dla rodziców podsumowująca umiejętności nabyte przez dzieci w danym roku szkolnym
Dodatkowe korzyści:
- bezpłatne konsultacje językowe w przypadku nieobecności dziecka
- zabawy zaspokajające naturalne potrzeby ruchowe najmłodszych
- międzynarodowe egzaminy Cambridge (Young Learners, Key, Preliminary, First) w oddziałach BRITISH CENTRE
- stały kontakt lektora z rodzicami (okresowe zebrania)
- dedykowany naszym Słuchaczom program Opłaca się polecać umożliwiający bezpłatną naukę
- BRITISH CENTRE KIDS FUN DAY, czyli wspólne świętowanie zakończenia roku szkolnego – dzień zabaw i gier brytyjskich prowadzony w języku angielskim wykorzystujący metodę Total Immersion (zanurzenie w języku).
Komponenty kursu:
- podręcznik i ćwiczenia
- dedykowana plaftorma e-learningowa
Kursy języka angielskiego kończące się egzaminem międzynarodowym Cambridge YLE – w przypadku grupy zainteresowanej zdaniem egzaminu realizowany program wzbogacany jest o zapoznanie z formatem egzaminu i o techniki egzaminacyjne
„Językowe igraszki”
Program nauczania języka francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego dla dzieci metodą autorską BRITISH CENTRE, nazwany „Językowe igraszki” obejmuje 60 godzin rocznie. Przeznaczony jest dla klas zerowych, pierwszych i drugich szkoły podstawowej i odbywa się pod hasłem „Baw się z nami językami”.
Oparty jest na metodach aktywizujących, wykorzystuje doświadczenia ponad 30 lat pracy z dziećmi w szkole językowej MODUS i doświadczenia ze stosowania metody Helen Doron Early English.
Ma na celu rozbudzenie zamiłowania do uczenia się języków obcych i pokazanie, że nauka może być prawdziwą przyjemnością. Obejmuje naukę słownictwa, piosenek, wierszyków, gier i zabaw językowych. Daje solidne podstawy pod kontynuację nauki metodą komunikacyjną.