Aktualności i wydarzenia
ZAPYTANIE OFERTOWE realizowane w ramach ROZEZNANIA RYNKU przeprowadzenie egzaminów wraz z wydaniem zewnętrznego certyfikatu dla uczestników Projektu RPMA.10.02.00-14-4960/16
- 15 lutego 2017
- Posted by: Administrator
- Category: Aktualności
BRITISH CENTRE Sp. z o. o. Partner projektu „Dobre TIKi i języki – bezpłatne kursy komputerowe i językowe BRITISH CENTRE Sp. z o. o. Partner projektu „Dobre TIKi i języki – bezpłatne kursy komputerowe i językowe z certyfikatem” zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie egzaminów końcowych po skończonym kursie j. angielskiego. Projekt realizowany jest od 15 grudnia 2016 roku do 14 czerwca 2018 roku.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
BRITISH CENTRE Sp. z o. o.
ul. Pomorska 140
90-404 Łódź
NIP: 7252063392, REGON: 101476285
Reprezentowana przez Bożenę Ziemniewicz – prezesa
W związku z realizacją projektu „Dobre TIKi i języki – bezpłatne kursy komputerowe i językowe z certyfikatem” (RPMA.10.02.00-14-4960/16), RPO Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.2 Kompetencje kluczowe osób dorosłych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Edukey Sp. z o.o. w partnerstwie z BRITISH CENTRE Sp. z o. o. ogłasza zapytanie ofertowe przeprowadzenie egzaminów końcowych po skończonym kursie j. angielskiego. Projekt realizowany jest od 15 grudnia 2016 roku do 14 czerwca 2018 roku.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod usługi CPV: 80400000-8– Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne.
Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia egzaminu po ukończonym kursie języka angielskiego (dwa moduły – 120 godzin dydaktycznych) na poziomach wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie egzaminów wraz z wydaniem zewnętrznego certyfikatu, potwierdzającego opanowanie kompetencji językowych dla 168 uczestników Projektu „Dobre TIKi i języki – bezpłatne kursy komputerowe i językowe z certyfikatem” (RPMA.10.02.00-14-4960/16), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wymagania do zamówienia:
- Egzamin powinien być przeprowadzony on-line, by zagwarantować maksymalny poziom obiektywizmu,zgodnie z wszelkimi procedurami obowiązującymi dla tego konkretnego egzaminu pod rygorem kary umownej, może nie zawierać części ustnej, natomiast sprawdzać ma rozumienie tekstu pisanego,i rozumienie tekstu słyszanego oraz znajomość gramatyki w ujęciu funkcjonalnym.
- Egzamin powinien być zgodny z CEFR na poziomach wskazanych przez Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed egzaminem.
- Egzamin ma być opracowany i administrowany przez instytucję uznaną na rynku międzynarodowym pochodzącą z Unii Europejskiej, opracowany na potrzeby rynku pracy, czyli pomagający w rozmowach rekrutacyjnych, o zabarwieniu lekko biznesowym, dający rękojmię poprawy sytuacji zdającego na rynku pracy.
- Egzamin będzie prowadzany w terminach wskazanych przez Partnera projektu, w terminach dogodnych dla uczestników, w miejscu oddalonym nie więcej niż 400 m od dotychczasowego miejsca odbywania zajęć, grupy egzaminacyjne nie mogą przekraczać 6 osób.
- Wykonawca dopełni wszelkiej staranności, aby poinformować uczestników projektu o terminie egzaminu.W razie usprawiedliwionej nieobecności na egzaminie w wyznaczonym terminie Wykonawca zastrzega sobie możliwość braku płatności za nieodbyty egzamin.
- Oferent przekaże wyniki egzaminu w ciągu dwóch tygodni od ich przeprowadzenia w formie odpowiedniej dokumentacji wystawionej przez instytucję administrującą danym egzaminem.
- Egzamin zostanie przeprowadzony dla grupy maksymalnie 168 osób. Przebieg egzaminu oraz jego efekty będą udokumentowane z wykorzystaniem harmonogramu egzaminacyjnego, list obecności, certyfikatów, protokołów z egzaminu wraz z wynikami dla każdego Uczestnika. Wszystkie koszty związane z realizacją egzaminu (przeprowadzenie skutecznej akcji informacyjnej, zapewnienie odpowiedniego sprzętu spełniającego wymogi egzaminacyjne on-line, wszelkie materiały, obsługa merytoryczna i informatyczna, komisja egzaminacyjna, wydanie zaświadczeń/certyfikatów, etc.) ponosi Wykonawca.
III. MIEJSCE I HARMONOGRAM REALIZACJI
- Miejsce realizacji zamówienia: Województwo: mazowieckie Powiat: wszystkie, według zebranej grupy szkoleniowej.
- Planowany termin realizacji zamówienia: maj 2017 r. – maj 2018 r. Szczegółowe terminy przeprowadzania egzaminów zostaną ustalone przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, która może ulec zmianie ze względu na efekty projektu tj. liczbę osób, które zakończą udział w szkoleniach i przystąpią do egzaminów).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia..
IV. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY ZAMÓWIENIA
- W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie
w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć:- Ostatecznej ilości uczestników,
- Zwiększenia wartości zamówienia w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonego w umowie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i miejsca dostawy z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji projektu.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (zał. Nr 4 do Formularza
ofertowego).
- Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty przez Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
- Powyższy warunek weryfikowany będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. ODRZUCENIE OFERTY
- Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. - W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.
VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, mających wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminu i harmonogramu realizacji usług w zakresie przedmiotu zamówienia,
- zmiany terminu płatności,
- zmiany liczby uczestników projektu,
- zmiany miejsca i terminu realizacji usługi w zakresie przedmiotu zamówienia,
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby i podmioty spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, MIEJSCE I TERMIN DOSTARCZENIA OFERTY
- Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty:
- Oświadczenia o braku powiązań, stanowiącego integralną część zapytania ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego „Oświadczenia”);
- formularza oferty (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego „Formularz oferty”);
- W ofercie należy podać:
- kwotę jednostkową brutto za przeprowadzenie egzaminu dla 1 osoby
- Termin realizacji zamówienia od chwili powiadomienia.
- Płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie z dołu najpóźniej w terminie 30 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego faktury VAT/rachunku oraz dostarczeniu wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie niniejszej umowy. Strony ustalają, że okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
- Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Złożona oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną czytelną techniką. Wszystkie strony oferty powinny zostać trwale spięte, zaś oferta podpisana i parafowana przez Wykonawcę.
- Oferty powinny zostać dostarczone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres: BRITISH CENTRE Sp. z o.o., ul. Pomorska 140, 90-404 Łódź lub emailem na adres bc1@british-centre.pl do dnia 25.02.2017 roku do godz. 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
- Brak odpowiedzi na złożoną ofertę nie stanowi zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu przedłożył kolejną najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie w części, której dotyczy ta oferta.
- W sprawach związanych z zapytaniem ofertowym należy kontaktować się z Zamawiającym, nr tel.: +48 601 337 222.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
- Sposób porozumiewania się z Zamawiającym – e-mail: Bożena Ziemniewicz bc1@british-centre.pl.
- Od niniejszego postępowania nie przysługują środki odwoławcze.
- Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie w każdym momencie jego trwania i po jegozakończeniu.
X. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
Oferta powinna składać się z:
- formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowiące załącznik nr 1 do formularza ofertowego,
- oświadczenie o posiadanym doświadczeniu i zdolności do wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 2 do formularza ofertowego,
- oświadczenie – załącznik nr 3 do formularza ofertowego,
Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego “Oświadczenia”
Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego “Formularz Oferty”